Isnin, 14 Jun 2010

Wang Gantian RM1 Zetti ZAA



Apa yang anda lihat sekarang ialah wang gantian yang perfixnya ada 3 huruf, ZAA. Apa yang diberitahu oleh sahabat numis yang lain,dipercayai harga duit ini akan naik mendadak..harap betul lah telahan mereka itu coz harga nak beli dua keping wang gantian ini agak mahal juga.Cuma sayang sekali,ianya bukan running number..coz yg nombor 24 tu,orang bank dah rembat dulu..huhuhuhuhu..nak buat macam mana.
Wang ini saya dapat dari cik Putri,dia yang tolong dapatkan. Seller yang jual wang ini kat dia pun bagi tau,yang harga akan naik pada bulan Jun nanti.Waktu tu,dalam bulan 4 kalao tak salah la.Tapi la nie saya masih lagi tak tau berapa kah harga sebenar wang gantian ini. Mungkin kena tunggu katalong baru keluat kot,maybe leh semak harga kat dalam katalog tu. Tapi jarang gak leh jumpa seller yang jual wang gantian ini kat mana mana laman web..sebulan yang lalu ada la juga,tapi la nie dah tak jumpa la..adakah harga wang gantian ini akan naik mendadak ??? kita tunggu dah lihat je lah..

3 ulasan:

  1. salam.. sy ingin tanya 1 soalan tentang rm1 replacement note.. tp bkn prefix ZAA.. Kalau dalam buku katalog steven tan siri ke 19, dia tulis replacement note rm1 yg kita guna skrg ni ada prefix ZF.. tp sy x pernah tengok lagi di mana2.. adakah ZF tu replacement note? hope encik dapat share bersama2 pengetahuan ini..

    BalasPadam
  2. bro.. takde ke stok RM1 ZAA & ZAC nak jual??
    berminat la...
    012-7650077
    (razif)

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails