Isnin, 1 November 2010

$100 Siri Ke 5, Wang Gantian ZZ


Wang ini merupakan wang gantian atau replacements note. Wang ini saya dapat dari seorang seller dari sabah. Harga yang dia jual,memang agak murah. Jadi apa lagi,saya pun cepat cepat la beli wang nie. Kualiti wang ini saya boleh katakan dalam Fine jer. Cuma takde sebarang koyakan atau lubang. Wang ini jarang boleh jumpa kat mudah. Kalau kualiti tinggi,tentulah harganya pun tak mampu nak beli. Saya nie,peminat wang gantian,jadi bila ada peluang beli wang dengan harga yang rendah.Tentulah saya takkan lepaskan peluang tersebut.

4 ulasan:

  1. dah seller tu nak jual murah,..aku sebat jer lah..jarang leh jumpa nota ZZ nie.

    BalasPadam
  2. rembat nazri...bukan senang tu dpt ZZ dgn harga murah...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails