Selasa, 29 Mei 2012

One unit Coagulant Unit FMS


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.Maaflah kerana dah lebih sebulan blog ini bersawang.Tuan punya blog tak sempat nak update apa apa, kerana kesibukan yang berpanjangan. Ni pun stop keja jap...dah bosan..lagipun nak tunggu member yang entah ke mana untuk menyambung kan keje yang belum siap. Sepanjang beberapa bulan ini banyak juga koleksi terbaru yang masuk dalam koleksi peribadi tuan punya blog,cuma masih takde masa untuk memasukkan entry kat blog ini. kalau ada kelapangan,insyaallah banyak entry menarik yang akan di paparkan. Entry kali ini,agak biasa jer. Cuma sekeping Coagulant Unit Federated Malay State. kupon ini digunakan pada masa dahulu untuk membeli cuka getah. Tarikh lakunya bergantung pada bulan tertentu. Yang nie bulan November. Kalau nak kumpul setiap bulan,jenuh la jugak..agak sukar nak jumpa bulan yang berbeza..tapi kalau leh jumpa tu,memang rezeki la.

3 ulasan:

  1. Orang ada title "LEGEND" mcm nko mana leh stop berblog, nko dah menyakitkan mata banyak orang, banyak orang jadikan nko sebagai rujukan ..... teruskan update en3 terbaru

    BalasPadam
  2. thanks syiling peringatan malaysia..insyaallah,lepas nie akan ada byk lagi entry ttg duit atau kupon yang pernah berada kat malaysia.

    iaryllr,nie kupon biasa2 jer..

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails