Selasa, 23 Mac 2010

RM 5 Cutting Error Siri Ke 7




Duit keluaran siri ke 7 nie jika dilihat pada muka hadapannya,mmg seperti duit yang biasa. Tapi kalo dilihat pada sebelah belakangnya,memang terdapat kecacatan skit. Potongan yang silap,anda boleh lihat pada anak panah tu. Cetakannya agak ke bawah sedikit. Duit ini saya perolehi dari sorang seller dari Melaka.Harga kalo tak salah kurang dari RM100 kot,saya pun dah ingat-ingat lupa. Lagipun dah hampir 2 minggu saya tak update blog nie.Bukan apa,sibuk ngan keje peribadi. malam nie saya curi masa skit untuk update blog nie,bukan apa.kalau boleh setiap minggu saya akan update blog ini. So setiap kali ader member yg ziarah blog saya,ader la artikel baru yang boleh dibaca. Insyaallah,saya akan update lagi blog saya nie ngan item yang lebi menarik..jadi diharapkan semua bersabar yer.ok.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails