Isnin, 18 Julai 2011

Straits Settlements $10 Dolar 1931



Kali ini koleksi wang negeri selat atau straits settlements saya bertambah lagi.Notes yang baru saya upload ini ialah Notes Straits Settlements $10 dolars 1931. Notes ini saya beli beberapa bulan yang lalu,harganya agak murah juga.Dibawah RM1000,tapi memang agak sukar nak dapat dengan harga yang sedemikian rupa. Notes ini boleh dikategorikan sebagai agak rare juga.Kalau ada yang berminat nak membeli notes yang seperti ini,boleh cuba cari kat ebay malaysia atau ebay us. Tapi kena la sanggup bayar lebih la..mungkin harganya lebih dari RM2000 hingga RM3000.Tapi kualiti notes agak baik la berbanding yang saya punya nie. Yang saya punya nie,kualitinya dalam Fine jer.

2 ulasan:

  1. boss im ryan are u interest STRAITS SETTLEMENTS $10 TIGER 1932 ORIGINAL VERY GOOD
    this is my blog:

    http://ryan3888banknote.blogspot.com/2011/09/straits-settlements-10-tiger-1932.html

    BalasPadam
  2. thanks ryan3888...
    nanti saya pi terjah blog you...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails