Ahad, 24 Februari 2013

Kupang Kijang Kelantan Replika



Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya. Entry kali ini biasa jer..Coin kupang kijang emas replika..Coin ini saya beli sewaktu pergi bercuti ngan family kat KL.So pagi Sabtu tu sempat la ke Amcorp Mall,tu pun pergi sekejap jer kerana dah janji nak ke Sunway Lagoon ngan anak-anak saya. Rasanya cuma lepak kat situ sejam jer.Tak banyak yang sempat saya beli lagi hari sabtu,seller pun tak ramai sangat.Jadi sebagai buah tangan,saya beli replika kupang kijang kelantan nie.Mampu beli yang replika jer yang original tu....insyaallah akan menyusul kemudian..beli yang replika buat denak dulu..hehehehehe..nanti mana tau,kot-kot ada rezeki dapat menjerat seekor kijang kelantan yang original..hehehehe...harga coin replika nie murah jer,kalau tak salah la RM70 kot..saya pun dah lupa la.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails