Sabtu, 19 Oktober 2013

Galeri Numismatik @ Sasana Kijang

 Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya.Ucapan jutaan terima kasih kerana sudi membaca nukilan yang tak seberapa kat blog saya ini.Entry kali ini,saya nak tunjukkan gambar yang sempat saya snap sewaktu lawatan saya ke Sasana Kijang. Sebagai seorang kolektor tegar,memang tak lengkap kalau pi Kuala Lumpur tanpa berkunjung ke Galeri Numismatik kat Sasana Kijang. Memang betui betui teruja bila dapat tak koleksi yang dipamerkan kat sana. Kalau ikut hati nak snap semua gambar koleksi yang ada,tapi tak terdaya...banyak sangat,lagipun masa tak mengizinkan.Cuma kali ini saya tak nak berceloteh panjang,biarlah gambar yang berbicara pada kali ini..kalau gambar tak cantik tu,maaflah.Saya bukan jurugambar profesional..kamera pun yang cikai jer..Wassalamm..






























1 ulasan:

  1. Mini Galeri Numismatik24 Oktober 2013 pada 9:04 PG

    Tahniah Datuk.... Akhirnya sampai juga ke Sasana Kijang.... Suatu perkongsian yang sangat menarik..... Sharing is caring....

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails