Isnin, 10 Mei 2010

Duit $100 Z/1 Siri Ke 2 (Wang Gantian)




Apa yang anda lihat ini ialah wang gantian $100 siri ke 2 prefix bermula dengan Z/1. Boleh dikatakan yang wang dari siri ini agak rare. kalau ader pun,confirm harga lebih dari Rm1000 ke atas. Memang agak sukar nak dapat yang murah la. Tapi yang menariknya duit ini saya perolehi dengan harga cuma RM500 jer...memang murah kan..mana nak cari harga semurah ni.kalau tgk dalam ebay malaysia pun,harga dalam RM1500 kot.dah rezeki saya nak dapat murah.Tapi ini semua adalah hasil bantuan dan pertolongan dari Cik Putri.dialah yang tolong dapatkan duit ini untuk saya.Ramai gak buyer yang nakkan duit ini,tapi Cik Putri yang berjaya membelinya.Tima kasih Cik Putri.Kualiti leh dikatakan Fine.
Lepas ni kalo ader modal nak cari replacement yang lain lak.Tapi kadang-kadang tu,harga mahal bebenor.So kalau nak cari yang murah,kena sabar menunggu la. Rasanya tak ramai collector yang dok kumpul wang gantian ini,harga agak mahal dan sukar nak cari. Kalau wang gantian yang baru,masih lagi ok la,.harga tak mahal lagi..cuma nak tau gak harga untuk RM1 ZAA zetty nie,katanya harga akan naik giler2..so kena la dapatkan gak sekeping dua...hehehehehe.Jadi kalo ada sesiapa yang nak jual duit gantian nie,leh la hubungi saya yer.ok.

9 ulasan:

  1. macam mak saya la..suka kumpul duit lama2

    BalasPadam
  2. Shafiq: semua duit yg saya kumpul nie,duit yg pernah guna kat malaysia atau tanah melayu.

    Miss Havoc: mmg best kumpul duit2 lama nie..mmg ader nilai kalau nak jual semula.

    BalasPadam
  3. dah agak...,hang mesti rembat note ni,hehehe.

    BalasPadam
  4. hehehehehe...aku kalau ader peluang,confirm takkan lepaskan.hang pun nak beli notes yg sama ker guyz??

    BalasPadam
  5. memang nak beli pun... tapi jari aku berat semacam jer nak sms cik putri nak reserve note ni,x best juga kalau lewat sangat nak pi bank in.lagipun cara aku...sapa dulu dia dapat.apa pun dah kat tangan hang,esok2 aku pujuk lah hang ganti ngan amoi temasek.heheheh.

    BalasPadam
  6. hang pun nak beli gak la dari cik putri tu..aku kalo cik putri tu list,mmg aku cepat bg feddback..hehehehe..lagipun harga yg dia tawar murah.hang nak pujuk aku tukar ngan awek temasik yer..confirm aku setuju..janji awek tu cun giler...hahahahahaha..aku bg notes lebih pun tak per...

    BalasPadam
  7. hehehehe.hang peram dulu,bila aku dah ready...aku risik note ni,amcam?

    BalasPadam
  8. aku kalo peram nie,mmg makan tahun la..kalo nak jual pun nanti 10 tahun lagi la..baru la harga mahal skit.untung la kalo nak jual.

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails