Rabu, 27 April 2011

$50 Replacements Z/1 Siri Pertama


Disebabkan saya amat menggemari wang gantian atau replacements notes. Maka kali ini,saya masukkan entry duit $50 Z/1 siri pertama. Duit ini agak sukar gak la kalau nak jumpa dilistkan kat ebay atau mudah. Tapi mungkin anda leh beli kat kedai duit lama. Jika anda bernasib baik,harga leh dapat bawah harga RM1000. Siri pertama ini,senang jer nak kenal. Anda leh kesan dengan lihat perkataan "PULOH"..jika siri lain,ejaannnya "PULUH".Notes yang saya perolehi ini,harganya dibawah RM1K la.Dah lama beli,dapat dari johor atas ihsan Fadzly. Minta tolong dia belikan..hehehehe..thanks,sahabatku! Jika mengikut perkiraan saya,sekarang saya hanya perlu mencari Sapuloh Z/1 dan $5 Z/1 siri ke 2 jer lagi..untuk melengkapkan koleksi yang ada. Mungkin ambik masa bertahun gak kot,nak dapatkan lagi 2 keping tu..almaklumlah,budget ciput jer kali nie.

2 ulasan:

  1. budget ciput ker atau budget dah ready nak menyambar,hehehe.

    BalasPadam
  2. mmg la nie budget kurang la guyz..aku pun dah lama tak beli notes lama la ni.

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails