Khamis, 5 Julai 2012

Kupon Getah British Malaya 10 Kati




Bila tengok keadaan kupon getah ini,tentu ada yang geleng kepala.Ye lah,keadaan kupon ini dah cedera parah...koyak rabak..tapi si tuan punya blog tetap nak beli juga..membazir duit betul....hehehehehehe..Memang walaupun ianya dah cedera parah,ia tetap mempunyai nilai pada saya. Ianya kerana kupon ini ditandatangani oleh Jesricom...rasanya ejaannya macam tu kot..kalau salah,minta maaf lah. Lagipun memang agak sukar juga nak jumpa variety dari jenis ini.Mengikut pemerhatian saya la..Jesricom nie,merupakan penandatangan yang lebih awal dari Luis Shelly.Mengapa saya berkata begitu..cuba tengok prefix yang ada pada kupon tersebut.Jika dirujuk pada katalog Steven Tan,prefix yang ditandatangi oleh Jesricom pada kupon 10 kati ialah D/90,manakala Luis Shelly E/9. Kupon 25 kati lak,Jesricom prefix C/50 manakala Luis Shelly C/54. Namun ini cuma telahan saya jer..tapi nanti saya akan confirmkan ngan otai otai lain.Kupon ini digunakan di Larut.Harap2 lepas nie boleh la jumpa kupon yang variety mcm nie tapi dalam keadaan yang lebih sempurna.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails