Isnin, 23 Julai 2012

Rubber Coupon Sarawak 25 katis 30 Sept 1941 RN



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.Terlebih dahulu,saya ucapakn selamat berpuasa kepada semua pengunjung blog saya nie.Moga kita semua mendapat keberkatan pada bulan Ramadhan yang penuh keberkatan ini.Entry kali ini biasa-biasa jer..tapi insyaallah sebelum hujung Ramadhan nie.Akan ada entry yang betul-betul gempak...apa dia,so kena tunggu la...hehehehehe..
Kisah kali ini tentang kupon getah lagi,kali ini kupon getah dari Sarawak. Kupon 25 kati,ada dua keping nombor berturutan,kualiti masih lagi UNC.Bertarikh 30 Sept 1941.Kupon ini yang 'mahal'nya cuma kat tarikh tu jer..kerana tarikh tu agak sukar nak dapat skit.Tapi sejak akhir akhir ini,banyak budget saya dihabiskan untuk membeli kupon jer.Maybe bulan kupon timbul kot.Banyak mana yang telah dihabiskan tu,tak perlulah diberitahu kat sini,biarlah rahsia.Bukan apa,nanti tentu ada yang mengatakan membazir jer buang duit beli kupon dan duit lama nie...adalah lebih baik jika ianya disedekahkan kepada mereka yang memerlukan..saya penah kena gak ayat yang pedas macam tu..huhuhuhuhu...tapi malas la nak komen.Yang penting jika kita buat kebaikkan tu,tak perlu la nak citer kat orang lain kan..saya teringat kata-kata seorang hamba Allah ni kat Facebook.."apa hak kita nak menerakakan orang lain"..fikir-fikirkan lah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails