Khamis, 1 April 2010

New Labuan Tobacco Company ( Estate token )



Token ini merupakan private money atau token yang digunakan di Borneo satu masa dulu. Token ni agak sukar nak dapat,kalau ader pun.Harga mmg RM100++.. Token ini saya beli dari Sifu Fazil. Blurguyz pun nak gak,tapi saya yang deal dulu.Waktu tu Guyz bercuti,so tak sempat nak tgk blog2 yang lain. Tarikh token ni tidak diketahui,bilangan keluaran pun tak dapat diketahui juga. Berat 4.1 gram manakala diameter 24mm. Nilai token ini 1 cent dan diperbuat dari Brass.Kualiti leh dikatakan hampir VF.Kalo saper2 nak token ini kena la contact Sifu Fazil.

4 ulasan:

  1. hang rupanya si pembeli,hahaha.aku risau juga jatuh kat tangan orang lain.tapi kalau dah kat hang,lega skit.hehehe

    BalasPadam
  2. hehehehehe..akulah pembelinya....so hang lega lah yer.bila tau aku yg beli...tapi kalao nak jual kat hang semula leh lak..tapi harga up skit la..aku jual tak guna sistem duit..tapi kena tukar nak amoi temasik la..aku nak 4 org..apa macam,ader berani?? hahahaha..

    BalasPadam
  3. aku memang tak tau sapa pembeli,last2 hang update token ni,hahaha.
    ooo...nak amoi singapore yer,hang email aku pasal amoi2 yg hang maksudkan k.

    BalasPadam
  4. hehehehe..so hang mmg tak tau sapa yg beli lah yer...hang ader byk stok amoi ker?? hehehehehe

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails